1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy:
1.1. Przesyłka kurierska DPD - 15 zł
1.2. Przesyłka kurierska za pobraniem - 25 zł
- 3. Poczta polska - paczka48h – 17 zł
1.4. Paczka pocztowa zagraniczna GLOBAL Expres - 45 zł
1.5. Przy jednoczesnym zakupie powyżej 500 zł - wysyłka gratis
2. Realizacja dostawy
2.1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu
2.2. Zamówiony Produkt na terenie Polski jest dostarczany za pomocą Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. W przypadku Zamówień zagranicznych, koszty przesyłek są uzgadniane drogą e-mail w zależności od wybranego przewoźnika i stosowanego przez niego cennika przesyłek, a ich koszt obciąża Klienta.
3. Zwroty. Odstąpienie od umowy
3.1. Klient będący jednocześnie konsumentem, w myśl art. 221 Kodeksu Cywilnego, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia przedmiotu umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@lawoman.pl bądź listownie na adres: LW CONSULTING Agata Krotowska, Ciszyca 27 B, 05-520 Konstancin-Jeziorna. Dostępne jest ono w zakładce "Dokumenty do pobrania" w dolnym pasku strony www.
3.2. Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 3.1, konieczne jest odesłanie ORYGINAŁU PARAGONU, oraz prosimy o przesłanie również aktualnego numeru rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu należności.
3.3. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni od odebrania przesyłki.
3.4. W przypadku całkowitego odstąpienia konsumenta od umowy (zwrot wszystkich zakupionych produktów), sprzedający wraz z ceną Produktu zwraca konsumentowi koszty dostawy w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie online (tj. 15 zł - dostawa kurierem DPD).
3.5. W przypadku częściowego odstąpienia konsumenta od umowy (zwrot nie wszystkich zakupionych produktów), sprzedający zwraca konsumentowi cenę Produktu bez kosztu dostawy.
3.6. Zwracany Produkt Klient powinien odesłać na adres: LW CONSULTING Agata Krotowska, Ciszyca 27 B, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
3.6. Koszt odesłania Produktu do sklepu ponosi Klient.
3.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientom nie będącym jednocześnie konsumentami, a więc w myśl art. 431 Kodeksu Cywilnego, będącego przedsiębiorcą.
4. Wymiana
4.1. Niezależnie od postanowień pkt.3 Klient ma możliwość wymiany Produktu na inny Produkt dostępny w sklepie internetowym www.sklep.lawoman.pl w terminie 14 dni, od dnia otrzymania przez Klienta Produktu, bez podania przyczyny. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres sklep@lawoman.pl bądź listownie na adres: LW CONSULTING, Ciszyca 27 B, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
4.2. Wymiana może zostać dokonana na inny Produkt o cechach określonych przez Klienta pod warunkiem jego dostępności w sklepie internetowym www.sklep.lawoman.pl. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy Produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio Klient będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo Sprzedawca do jej zwrotu. Produkt wymieniany w tym trybie powinien być odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient proszony jest o odesłanie Produktu na adres: LW CONSULTING Agata Krotowska, Ciszyca 27 B, 05-520 Konstancin-Jeziorna.
4.3. Koszt odesłania wymienianego Produktu do Sprzedawcy ponosi Klient. Koszt wysłania nowego Produktu do Klienta ponosi Sprzedawca. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić Produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania wymienianego Produktu przez Sprzedawcę.